Veckans förebild

Hej Bloggen!

Jag tänkte börja med veckans förebild, en person som jag beundrar högt och som folk borde se upp till lika mycket som jag. Det kan vara en "vanlig" människa eller en kändis, helt enkelt någon som jag verkligen beundar.
Denna vecka är det Isabella Löwengrip, eller mer känd som Blondinbella.
Isabella Desireé Löwngrip Rydberg       
Född: 21 oktober 1990
Familj: Mamma, pappa, syster och pojkvännen Nils

                                                                                                                             
När Isabella var 14 år startade hon sin blogg www.blondinbella.se , vilken blev mycket populär redan i början. Hon har ca. 300 000 besökare varje dag, och när hennes blog började bli riktigt populär så visade det sig at hennes annonsintäkter låg på 5 000 000 årligen, vilket visar att hennes blogg är Sveriges största och mest älskhatade blogg. Hon lever nu ett lyxliv i Stockholms innerstad med kändiseliten och flera företag i sitt ägo, idag den 10 juni 2009 tar hon studenten på Jensens gymnasium norra, med höga betyg och en framgångsrik karriär framför sig. Denna unga och framgångsrika affärskvinna har många gånger fått mycket kritik för enligt mig sitt otroligt vackra utseende och sin framgångsrika karriär, säkert av anledningen till avundsjuka personer som vill men inte lyckas att få ett så framgångsrikt liv, helt av eget arbete och som man själv har arbetat och skapat fram. Isabella har företagen Bellme AB och Blondinbella AB, hon är nu i full gång med en egen klädkollektion som jag själv kommer bli stammis av vid namn Classified.
Jag tycker att det är dags för Svenska folket att se Isabella för den framgångsrika person som hon är, och inte för dom falska rykterna som inte är annat än falska. Se henne som jag ser henne, en värdig förebild.


Love Ellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0