Sorry

Hej bloggen!

Förlåt att jag inte uppdaterat bloggen så bra som jag brukar göra, men det har varit mycket nu och humöret har väll inte varit på topp kanske, men det är klart bättre nu vilket gör att jag kan skriva igen.
Idag har varit en bra dag fast galet äcklig mat i skolan, så jag åt inte där utan hemma där jag lagade köttfärssås och pasta MUMMMS!!!
Nu sitter jag och kollar på Dr. Phil, måste verkligen gå tillbaka till mitt liv då jag tog hand om mig själv och kollade på de programm som jag gillar, jusst nu följer jag många program

* Dr. Phil
* Paris my new bff
* Real housewives of the OC

Okej kanske inte så mycket men ändå, det är mycket at följa om man har massa saker att göra, som idag då jag städade hela min lägenhet. Jag är verkligen helt slut idag..
MEn jag skriver igen då jag ska sova

Love Ellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0