Saknar dig!!!

Sitter i min säng hemma hos mamma och pappa för att dkriva i bloggen och sedan kolla på unga mammor, sedan sova.
Som ni säkert vet har jag varit hos min pojkvän Niclas i vackra skåne- hässleholm och haft det helt underbart, måste åka dit igen. De unifär 3 veckorna som jag haft med Niclas har varit helt underbara. de bästa veckorna ever! Jag har fått lära känna bådr honom och hans familj mer och verkligen förstått hur mycket jag tycker om, älskar, honom och att jag verkligen uppskattar honom, att han är min och att det ska vara så så länge som allt existerar och lite till, det kalar jag äkta kärlek.

Jag håller på att planera min framtida lägenhet, hur jag ska möblera den och så, och jag har bestämt mig för att det ska bli secound hand ch väldigt retro, det är snyggt och passar min stil, inte för att jag klär mig i myrornas och sånt, men man gör eb god gärning samtidigt som man får ett personligt hem som ingen annan har, iallafall inte likadant kombinerat.
Nu ska jag kolla på unga mammor.

Niclas, du och jag älskar varandra och respekterar varandra, det kallar jag äkta kärlek på högsta nivå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0