Moorning Moorning

God morgon kära läsare, hoppas att ni sovit lika gott som jag inatt. Det var så varmt i mitt rum igår kväll (natt) när jag skulle sova att jag har sovit med öppet fönster hela natten, det kallar jag sommar på landet.
Nu siter jag i matsalen hemma hos mamma och pappa och äter AlBran med mjölk för att få en riktigt bra start på dagen...MUMMS!
Jag ska bara ta på mig andra kläder än det jag har nu (leggings och ett linne) och sedan gå ut på en riktig power walk, det är ju så skönt väder att man känner att det skulle sitta fint, ska till stan sen också så jag vet inte om det blir nu eller efter stan, vi får se på det.
Snart kommer mina grejer från en hemsida som jag har beställt ifrån, lite smink för att jag ska kunna starta mitt projekt, att sminka folk inför fester eller bara vardag, så som ni vill.

Som ni säkert redan vet s¨pågår det en tävling här på min blogg, vilket går ut på att på så bra sätt som möjligt skriva varför du läser min blogg. Maila det till min bloggmail [email protected] och du kan vinna en personlig sminkrådgivning och sminkning som passar just dig, du vinner även min favoritprodukt.

Nu ska jag ut!

Love Ellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0