Meet me here in the middle of the night

Hej Bloggen!

Ssaknar er så otroligt mycket ka ni vet aoch min statstik har blivit sämst, kommer hem på lördag då jag ska börja promota min blogg så att statistiken blir bra.
Jag har hittills haft en underbar sommar med min älskade pojkvän Niclas och hans familj, dock haglade det på nyhemsveckan vilket resulterade till snöbollskrig. Åh vad roligt jag har haft det, men saknar er superdupermycket! Utan min älskade dator så känner jag mig tom, är verkligen fast, och för er som undrar så har jag inte tagit med mig min dator för att jag är rädd att någon ska ta min älskning, men jag har ju min Niclas<3
Läste på StinaLee´s blogg att hon är i 7e månaden på sin graviditet GRATTIS!!! Åh alla får ju verkligen barn verkar det som , men min dag kommer och då ni ska ni få se en söt bebis som ni aldrig tidigare skådat.
Jag har satt upp mig på en lägenhet i Uddevalla som jag verkligen vill ha och jag hoppas att ni kan hålla tummarna för mig så att jag kan få den :D
Men men nu ska jag vara social mot min Niclas som klirrar på gitarr
HJÄLP MIG ATT KÖRA MIN STATISTIK SKYHÖÖÖG!!!

Love ellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0