Home and back in buissnies

Hej Bloggen

Nu är jag hemma och har äntligen min daor i knät, så nu är det nya tag inför sommare med bloggandet och jag hoppas att läsarsiffrorna ökar lika mycket som förrut.

Jag har nu besämt mig för att ha en tävling på bloggen fram till den 1 augusti, ni som besöker min blogg ska skicka ett mail till mig där ni skriver varför ni läser min blogg, bästa komentaren vinner min favorit sminkprodukt och en personlig vardagssminkning gjord av mig :D ( Värde ca 400:-)
Så sätt igång och skriv något som gör mig glad och som gör att jag väljer just dig!

Nu börjar göta kanal, den första filmen som jag och familjen ska se på, men jag hör av mig senare innan jag ska lägga mig.

Love ya
Ellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0