Here I go

Så nu sitter jag i min soffa igen och lyckades faktist att somna mitt i filmen, orkar verkligen inte titta klart den, ush vad trött jag är!
Kollar på min favoritserie som jag btw tror är slut nu...Men men dags att hitta en ny fave
Imorgon är det dags för grillning eller pizza med mina kära vänner beroende på vilket väder det blir, men jag hoppas att det regnar...Orkar inte grila men visst att det är mysigare men jaja vi får helt enkelt se på det imorgon. Märkte nu att det är hästhoppning på tv4sport, saknar verkligen att rida, om jag får råd någon gång kanske jag ska köpa en häst eler iallafall en liten hund.
Min nacke gör såå ont, trots att jag har en kudde så känns det absolut inte bekvämt alls, kanske får köpa en nackkudde när jag får pengar nästa gång, man måste ju spara en del nu i sommar...
Goda nyheter!!
Jag får gå kvar på min skola vilket var osökert i början  men nu får jag går kvar vilket gör mig överlycklig!!

Här kommer dagens musikvideo Veronica Maggio- 17 år



Love Ellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0