Gaaahh!!!

Nu är den hemska åskan över, så jag kan skriva ett inlägg till er kära läsare. Det blixtrade så mycket att det smattrade i uttagen, typiskt gammla hem kanske, vad vet jag. Nu sitter jag i min säng och äter godis som jag egentligen inte bör göra, men men orka bry sig... Jag är skapad såhär och ska förbli såhär!
VAd ska ni hitta på ikväll?? Ha det mysigt hemma med en film som jag eller kanske något annat mysigt?
Jag vet verkligen inte vad jag ska göra så några tips vore ju inte helt fel eller förslag, imorgon vet jag vad jag ska göra, jag ska till Lidköping med pappa titta på farfars grav och lite annat, det ska bli kul, fast inte att titta på farfars grav, utan att komma till Lidköping, för er som inte vet så är det en väldigt vacker stad, med mycket gammadagsa saker som Läckö Slott som är huur fint som helst.
Hoppas att vi ska dit imorgon skulle verkligen bli jätteglad då, hoppas hoppas, och kanske att jag får ett par shorts eller att mitt smink har kommit från smink,nu verkar dock lite dåligt med det seegt går det.
Visar en bild på Läckö Slott, sov så gott!

Love Ellie


                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0