En morgon i solskenet

En morgon i solskenet och envandring till sjukhuset.
Nu på morgonen har jag varit på sjukhuset för att göra blodprover till min blodgivning, dock visade det sig att jag hade väldigt lågt blodvärde, men det går och fixa.
Nu sitter jag i min älskade lägenhet och skriver i min blogg innan jag ska till bussen för att ta mig till skolan, tycker verkligen inte om att åka kollektivt, ush!
Idag ska jag vara i skolan en stund sedan ska jag handla lite mat kanske och ja, bara ta det lugnt.
Skolan är verkligen som en fristad ibland, man liksom trivs där såbra att man ibland känner att man skulle tagit med sig en sovsäck och kudde och lagt sig i klassrummet för att sedan inte komma försent till skolan, haha.
Men det skulle verkligen kännas för desperat, eller vad tycker ni??
Igår var jag sådär nere som man kan vara ibland, magen värkte trots all den mat jag ätit, humöret var sådär och det gick inte som jag ville att det skulle gå helt enkelt, men så ringde min älskade pojkvän Niclas och fick mig att gebast må mycket bättre :D TACK ATT DU FINNS HJÄRTAT<3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0