Dagen

Nu sitter jag på x2000 mot strömstad för att träffa mamma och pappa, har träffat min bästa vän Josefin och tagit en fika, värmen är helt olidligt men man ska inte klaga.
Sitter och dricker Vitamin Well´s Care för att få i mig välgörande vitminer, mycket bra när det är en sån värme som det är. Jag har beställ någon tröja från H&M idag, och de ska komma i mitten av juli, då jag kommer hem ifrån Jönköping om jag har tur, ska visa dom när jag fått dom, längtar såå!!
Imorgon händer inte så mycket tror jag, inget planerat iallafall, bredbandsräkningen är betald nu så det behöver jag inte tänka på vilket lugnar mig och gör att jag kan njuta ännu mer av den vackra sommaren. På vagnen som jag sitter på ät det en massa barn vilket gör att hoppet om en lugn tågresa snabbt tas bort, visst jag älskar barn men nu vill jag verkligen bara koppla av, men men vad kan jag göra åt det.
Här kommer en somrig låt att lyssna på i värmen



Love ellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0